torsdag, juni 14, 2007

Så er pædagogen kommet på

hej alle sammen
så er det snart tid til at jeg skal i øvelses praktik i en børnehaveklasse, tænkte lige jeg ville dele det med jer.
var på besøg den 11/6 hvor jeg mødte alle de nye børn der starter til næste skole år, de skulle se alle de ting de skal lave når de starter i skole, det var rigtig spændende at se alle de glade børn der næsten ikke kunne vente med at komme i skole(kan i huske det).
nå men den 13/6 var jeg igen på besøg men hos de børn der går der nu, lige for at se hvad de laver det var helt utroligt så dygtige de var, vi spillede computer, sang hele alfabetet, og stavede forskellige ord.jeg har fået en super frisk praktik vejleder som er med på det hele, og åben over for nye måder til undervisning, rigtig dejligt.
morten tog til le`mans onsdag aften kl. 5 sammen med en god kammerat, de ankom til le`mans torsdag kl.15 så det har været en lang tur i bus men de kunne trøste sig med at øllene var kolde og billige så det har været okay, de ankommer til dk mandag aften, sikkert rigtig trætte og en masse oplevelser.
ellers har vi lavet rigtig meget ved huset og haven som der jo altid skal laves, vi har fået lavet have her i det gode vejr, 1800m2 græs har vi sået, så nu føler vi nærmest vi har en lille park.
vi overvejer at købe et ekstra hus som vi skal flytte i og udleje det vi bor i nu, vi har kun 80m2 bolig og savner lidt mere luft og lidt højere til loftet, nu må vi se hvad der byder sig.
håber i alle har det rigtig godt og nyder det gode vejr.
mange hilsner Camilla

Ingen kommentarer: