søndag, juni 17, 2007

Hej allesammen

Jeg vil også lige melde mig i strømmen af folk der har fået nyt arbejde. 1/9 skal jeg starte ved Landbonord i Brønderslev. Skal stadig arbejde som revisor og kommer til at være i deres afdeling for "andre erhverv". Derved blivr det hovedsageligt kunder som ikke er landmænd jeg kommer til at arbejde med. Men har dog stillet, og fået opfyldt, det krav om også at få lov til at have enkelte landmænd. Jeg glæder mig rigtigt meget til at komme igang.
Det nye job kræver jo så også at vi skal ud og have en lille bil som vi næsten ikke kan vente med at komme ud og kigge efter.

Mange hilsner fra den nu 25 årige Anders.

4 kommentarer:

mortenk sagde ...

næææ der kan man se.... :)
Det var noget med at man skulle lyde overrasket... :)
Her har vejret stået på regn i teltstagsstørrelse. Da vejret ikke følger halv-årsfødselare, må du hvis tage det på dine skuldre... ;)
Kanel herfra...
/M

Anders sagde ...

Nu har jeg tilfældigvis fra vor fader på Hjelmkær at regnvejr på denne tid ikke er dårligt vejr. Regnen er faktisk penge lige i lommen som han forkynder;-) Så herfra udleder man vel at jeg har været god i det foregående år.
Anders

Anonym sagde ...

Hej med jer.
Det var så en venskabelig broderfight.
Mon der står 1-1???

mortenk sagde ...

ja når lige pludselig går afgrøder og vestenvind i den, må jeg give efter... Man skal jo bære den fædrende gård i "hjartet"...!
HJELMKÆR LÆNGE LEVE :)
/M