torsdag, juni 14, 2007

En bolig i strømmen af nye jobs...

Ja her i strømmen af nye jobs - og tillykke med dem - vil jeg også lige fortælle at jeg er kommet til en bopæl. Så der er ikke tegn på at jeg skal bo i en papkasse på Vesterbro Torv med de guldølsdrikkende grøndlændere, heldigvis.
Jeg har fået del i en tre-værelses lejlighed på det mondæne Frederiksberg, ganske vist så langt ude som næsten overhovedet muligt, men postnummeret siger stadig 2000. :) Jeg skal bo hos en fyr der hedder Thomas, som jeg ganske vist ikke kender særlig godt, men det er sikkert fint nok. Han er også med i det der "hellig spejder-noget" som mig, så det er jo en af de "gue folk". Et lille fint værelse til mig, og fælles stue, køkken og bad. Som Vor Far på Hjelmkær siger: "Det wirker som i gue måde at start' på", og det har han nok ret i. Ja, og så ligger det lige ved siden af zoologisk have...
Jeg flytter pr. 1. august, så der er jo lidt tid til endnu. Til dem der er interesseret i nærmere location kan den nye adresse krakkes: Camilla Nielsens Vej 3, st. th., 2000 Frederiksberg

En dejlig våd weekend går vi jo i møde. Det må man se om man kan få vendt til noget godt...
Ha det godt til vi ses,

/Morten

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Morten
Det var da dejligt - nu bliver du en permanent kjøwenhavner.
God weekend