onsdag, april 14, 2010

Kandidatfest


Kære familie.
Endelig, endelig, endelig kan jeg underskrive mig Cand. Soc. i Politisk Kommunikation og Ledelse. Med andre ord; efter års slid er jeg blevet kandidat og det vil jeg gerne fejre sammen med jer.
Min 2-værelses på Vesterbro er både hyggelig og rar, men med 8 personer omkring spisebordet, er den også fyldt op. Heldigvis har mine forældre tilbudt at fejre mig i deres Krogsgaard-gearede hjem med plads til mange.
Det vil glæde os at se jer til fest på Åkjær lørdag den 24. april kl. 19. Jeg håber rigtig meget, at I kan komme, da det også bliver min sidste chance for at se jer alle før jeg forlader Danmark til fordel for Washington i slutningen af maj.
I må meget gerne give besked om I kan komme enten til mig (lisekrogsgaard@gmail.com/3131 4537) eller til mine forældre.
Kærlig hilsen,
Lise

Ingen kommentarer: