tirsdag, maj 20, 2008

Hej alle sammen!




Nu er det vist også tid til at vi giver en lille update her fra Århus. Det går rigtig godt, Louise og jeg er jo blevet kollegaer:) Jeg havde mig en kort karriere i Tivoli, men blev tilbudt et job hos det firma Louise er ved, så der er jeg startet her fra d. 9. Maj som firma-stewartesse. Det skal nok blive en hyggelig sommer, for vi har skrivebord ved siden af hinanden. Ud over det har været igang med at søge ind på designskolen i Kolding, og er kommet igennem den første runde, og har været til 2. runde i torsdags, så nu er der bare tilbage at vente på svaret om, om jeg er blevet optaget. Ellers er der vist ikke sket så meget på disse kanter... Der har været familie forøgelse i sønderjylland. Vores kusine Tina fødte i lørdags en lille pige...

Jeg ligger også lige nogle billeder ind fra vores LA/Sanfran tur, selv om det er ved at være noget tid siden nu...
Hav det godt - Kærlig Hilsen Louise og Sille

Ingen kommentarer: