onsdag, november 21, 2007

jeg er så glad

så er det da vist på tide jeg igen benytter mig af bloggen. måtte lige skrive til søs for at få adressen sorry. Her i gandrup går det rigtig godt, jeg/vi er gravide jeg er i 11 uge lige nu og sat til den 16 juni. har det rigtig godt, ja man kan jo ikke komme uden om lidt kvalme i ny og næ. men nu er det jo sådan at vi bor i et lille hus på 81 m2 og højt til loftet er der ikke, og børneværelser er der heller ikke så vi måtte tænke i andre baner og havde kig på et lille lækkert hus i gåser boligareal 565 m2 hmmm. nå men havde hele familien med ude at kigge og det så fint ud lige indtil vi fik at vide der ca skulle bruges 40.000 på varme og det skulle renoveres 800.000 udvendigt, okay så bliver vi boende og bygger lidt til vores eget lille hus. så vi er igang med at få tilladelse til den nye bygning samt hente tilbud hjem til den store farm.jubii glæder os til at få mere plads.
Så må jeg godt prale lidt, vi skulle jo aflevere opgave efter praktik, og jeg havde en forstilling om, at det ikke gik så godt,men til min store overaskelse fik jeg 10, det var så dejligt.
alt er super godt hos os

6 kommentarer:

Super sagde ...

Glæden smitter af helt ned til Odense.
- hilsen Moster Stinne ;)

Anonym sagde ...

Hej Camilla
Tillykke med det hele. Nyd nu den næste tid.
kh
Doris

mortenk sagde ...

Ja! Tillykke!
En lille komisk historie: Da jeg havde været på besøg hos Stinne i Odense, snakkede jeg min Mutter i telefonen på vej hjem ad, som havde hørt de gode nyheder fra de stolte bedsteforældre. Og jeg tænkte så at jeg lige ville ønske den kommende moster tillykke. En sms til Stinne blot med ordet "Tillykke" blev ikke forstået, thi Stinne vidste intet.
Derfor stoppede vores videre sms-samtale sluttede nu her, for det skulle jo ikke være mig der bragte Stinne denne nyhed.
Så Stinne, det var derfor at jeg skrev tillykke...
Held og lykke med bolig- og familieforøgelsen...

Super sagde ...

hi hi..
Jeg har vidst det ganske længe og også før du skrev mig et tillykke, kjære fætter.

Men du bør jo specificere, når du gratulerer – thi ellers ved man jo ikke hvad det drejer sig om.. ;-)

Else-Inge sagde ...

Tillykke Camilla glæder mig til at skal lave noget til dig. Hilsen Else Inge

Peter og Anne-Marie sagde ...

Hej Camilla

Stort tillykke til jer begge. At give kærlighed og få liv, det er hvad livet handler om.

Held og lykke med din graviditet!