fredag, oktober 26, 2007

nyt fra Nørregaardsminde


Hej Allesammen

Her på gården er der så småt ved at forme sig en hverdag hvor jeg går hjemme med bettemand og nyder min barsel. Ryan startede på arbejde i mandags efter nogle dejlige uger hjemme, dem nød vi meget. Ud over 2 mødregrupper får jeg tiden til at gå med Tummy tub, som er babygymnastik ved en fysioterapeut hvor de også bader i en spand. Vi har endelig fundet en dato til barnedåben og det bliver d.18/11 i Tårs kirke kl. 10.30. Ville gerne have inviteret jer allesammen med men der er ikke plads hjemme ved os selv og det er der jeg synes at en barnedåb skal afholdes. Men det skal endelig ikke afholde jer fra et besøg en anden gang, vi giver gerne en kop kaffe bare ring. jeg prøver lige om jeg kan finde ud af at vedlægge et billede til denne tekst for så skal jeg nok skrive på bloggen den 18/11 hvad bettemand kom til at hedde.(ellers må Lise hjælpe mig igen, med billedet altså...)

Hilsen Rikke

Ps tak for de mange hyggelige besøg og meget flotte gaver.

1 kommentar:

mortenk sagde ...

Det bliver jo spændende at høre navnet. Nu er du jo familiens slægtsforsker, så man kunne jo tænke at der var navne fra de gamle aner. Huh-ha det blir spændende...

Håber at i får en dejlig barnedåbsdag.

KH Morten