søndag, september 02, 2007

UL 2007

Hej Alle Sammen

Jeg er lige kommet hjem fra UL2007, som er en ungdoms lejr for unge hørehæmmede. Det har bare været RIGTIG fedt. Selvom jeg godt vidste at jeg ikke var den eneste unge i DK, der brugte høreapparat, så var det alligevel ret rart at se, at der var andre "magen til mig"


Jeg har bl. a. hørt foredrag af Frans Beckerlee, Morten Olsen og Lotte Rømer og idag stod jeg på vandski :D

Hvis I kunne tænke Jer at se indslaget, hvor vi spiller fodbold med Morten Olsen, så er der et link her til tv2/fyn:


.. og hvis det ikke virker, så kan i bare trykke under fredag d. 31/8 - overskriften er: Du er ikke alene og varer 2.11 minutter.



p.s. tak for lån af internettet Doris, så jeg kunne komme af sted ;)

p.p.s - og jeg væltede næsten ikke ;)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Stinne.
Dejligt det var en god tur. Det ser ud til du aldrig har bestilt andet end stå på vandski.
God første skoledag i morgen...