torsdag, september 06, 2007

San Fran hilsen

Hej Alle
Jeg er endelig kommet på plads i San Francisco og har fået købt de meste ekstentielle ting til lejligheden, såsom en madress, køkkenudstyr (længe leve Ikea) og en mobil telefon mit nummer er 4152695578. Det fleste møbler i lejligheden ligner dog noget fra et slidt hjem fra 60erne, eftersom vi har fundet de fleste ting på gaden sat ud til storskrald. Men det virker, og jeg er der alligevel ikke så tit.

I weekenden var Lise på besøg med 3 af hendes veninder, det var rigtig hyggeligt. Vi tog min bofælles Mustang convertable op til Sonoma for at gå til vinsmagning. Det er i Sonoma og Napa at det meste af Californiens vin bliver produceret. Det var super flot!!!
Jeg ville egentlig gerne have posted nogle billeder af Lise og jeg i åben sportsvogn, men vi har ikke fået internettet til at virke hjemme i lejligheden endnu, og jeg har ikke taget billerne med på arbejde.

Det går også godt med arbejdet - næste uge bliver virkelig travl! Vi laver lange lister for at finde ud af hvordan vi skal nå det hele, men det eneste vi kommer frem til er at vi er nødt til at være to steder på en gang - men jeg glæder mig også fordi jeg for en masse ansvar i den uge.

P.S Vil bare lige sige at jeg sidder og sveder på kontoret fordi airconditionen bliver slukket kl 5 og der er super varmt uden for. Mange hilsner Louise

1 kommentar:

Peter og Anne-Marie sagde ...

Hej Louise. Dejligt at høre fra dig. Rart at høre at du oplever en masse. Nyd det nu endelig, det er garanteret en tid du vil kigge tilbage på med stor glæde. Kys og knuz fra din mor.............som alligevel savner dig temmelig meget.