tirsdag, juli 17, 2007

Tusind tak til alle


Så er det også blevet tid for mig at komme med på bloggen, nu da jeg er blevet "rigtig voksen". Ak ja, nogen vil sige midaldrende, men pyt - helbredet er fint og humøret fejler heller ikke noget, så det er ikke så slemt endda.
Jeg vil sige tusind tak til dem, der havde mulighed for at være med til at gøre lørdagen til en dejlig dag for mig. Alt forløb på bedste måde, vejret artede sig faktisk fint kun med en enkelt byge, men sikken en byge. Heldigvis var teltet regntæt, så ingen blev våde. De sidste gæster blev afhentet kort før 03.00 så selv om der ikke blev danset til den lyse morgen, så gjorde vi det godt.
Og tusind tak til jer alle for de flotte gaver. Jeg har taget et billede af gaverne fra jer, så I alle kan se dem. Jeg fik rigtig mange gaver og blomster, det var helt overvældende.
Desværre er vi ikke så flinke til at fotografere i vores familie, så der gik nogen tid i lørdags før vi fandt kameraet frem. Og de billeder, der så blev taget er meget uskarpe (der har været noget galt med indstillingen på kameraet), så I må nøjes med dette af gaverne.
Men dagen står skarpt i min hukommelse, og det vil den gøre længe.
Med kærlig hilsen fra Karen

Ingen kommentarer: