søndag, juli 01, 2007

Så er Rikke også på bloggen

Hej Allesammen
Ja så fandt jeg endelig også ud af at komme med på bloggen, en rigtig god ide'. Ja nu er der jo ikke længe til at jeg gerne skulle føde, men heldigvis har jeg det rigtig godt og det der "plager" mig må siges at være små ting.
Ryan og storbror Hugo knokler løs for at få fyldt krybekælderen op med sand, så der snart kan støbes og ligges gulvvarme og klinker. Det nye køkken kommer d.12 og der skulle vi gerne være klar. Så som altid er der gang i ombygningen når der er ferie her på Nørregaardsminde og vi glæder os rigtig meget til at blive 3.
Knus fra Rikke

2 kommentarer:

Lise K sagde ...

Det er dejligt at høre, at det går godt! Hvornår er det nu, at du er sat til Rikke?

Rikke sagde ...

Hej Lise
jeg har termin sidst i juli.
hilsen Rikke