onsdag, juli 18, 2007

Afsted til San Fransisco

Så er jeg ved at være klar til afrejse destination - Sunny California, og derfor tænkte jeg at jeg lige ville skrive et lille indlæg om hvad jeg skal fortage mig det næste halve år. Den 24 juli rejser jeg til San Fransisco for at være praktikant ved Innovation Center Denmark, som er et kontor under udenrigsministeriet der skal hjælpe danske virksomheder med at få deres nyskabelser kendt ude i verden. Mit område bliver Innovation indenfor kommunikations og informations teknologi. http://www.siliconvalley.um.dk/en.

Jeg skal der over sammen med to andre praktikanter, Martin og Jesper som jeg ikke kende i forvejen, men som lyder super søde i deres mails - hvis det altså mails kan sige noget om hvor søde mennesker er.... Vi har lige fundet et sted at bo sammen. Addressen er Silver Ave. & Quesada Ave, San Fransisco, CA 94124. Det er en 4 værelses lejlighed ca. 10 minutter fra centrum, den har walk-in closets og udsigt over bugten. Jeg har ikke selv set lejligheden men Jesper, som allerede er der over, siger den er super fed. http://maps.google.com/?q=loc%3A+Quesada+Ave+at+Silver+San+Francisco+CA+US.

Jeg skal nok skrive noget mere på bloggen når jeg kommer der over, hvis i tilgengæld lover at passe på Sille, det eneste medlem af familien Skov på dansk jord, mens jeg er væk;)

Mange hilsner og ha' det rigtig godt til vi ses igen
Louise

2 kommentarer:

Karen og Finn sagde ...

Kære Louise
Her fra Hjelmkær vil vi ønske dig en rigtig god rejse til Californien og håbe at du får nogle gode måneder der. Pudsigt nok får vi besøg fra Californien her sidst i juli, da to unge drenge - den anden fra Østrig - skal bo hos os, mens de er på Sommercamp i Rotary Dronninglund.
Hilsen Finn og Karen

Lise K sagde ...

Hej Louise,
Vi skal bo på Lombard Street - the crocked street - fra den 29 august til den 3. september. Skriv lige når du bliver settled, får telefonnummer und alles - håber så meget, at du får tid til at joine. Det ku' være lyn-hyggeligt!
God tur!